klanttevredenheid heeft prioriteit

Klanttevredenheid is belangrijker

Grote bedrijven onderscheiden zich graag met klanttevredenheid. Het blijft niet onopgemerkt wanneer ze daar goed scoren, want wie kent niet de bedrijven Coolblue, Amazon of Bol.com. Kleine bedrijven kunnen zich hierin net zo goed onderscheiden. Wanneer ik mijn relaties ernaar … Lees verder

soggen

Soggen en woggen

Lekker aan het soggen? Laatst hoorde ik een term die ik nog niet eerder had gehoord. Mijn oudste zoon gebruikte hem richting mijn dochter: “Zo, lekker aan het soggen?” Ze zijn allebei student, ieder in een andere stad. Maar allebei … Lees verder

Jongleren kun je leren

Jongleren kun je leren

Hooggeëerd publiek, graag uw aandacht voor de jongleur! De eerste weken van het jaar zijn alweer voorbij, maar ik moet nog vaak terugdenken aan de jongleur die deel uitmaakte van het prachtige kerstcircus in Carre. Jongleur Alan Sulc gaf een … Lees verder

Agile

Eenvoud is essentieel

Laatst bestelde ik een bos bloemen bij een bloemenkraam en moest toen aan één van de Agile principes denken: ‘Eenvoud is essentieel’.  Wat gebeurde er? Ik wees een bos lelies en een bos rozen aan en vroeg de bloemist welke derde … Lees verder