Maakt digitalisering het je makkelijker, of juist niet?  

Rekeningen komen tegenwoordig steeds minder vaak per post. Logisch.

Maar, veel mensen hebben daar moeite mee. Ook logisch.

 

Je email lees je vaak op je telefoon en wordt daarna vergeten of verdwijnt steeds verder naar beneden. Als je een belangrijke email niet als 'ongelezen' markeert, vergeet je het. Terwijl een rekening die je per post hebt gekregen op de tafel blijft liggen totdat je hem hebt betaald. Hij blijft dus letterlijk onder de aandacht, omdat je hem telkens ziet. En daarna gaat hij netjes in de map voor de administratie, bij alle andere papieren. Minou van der Werf, wetenschappelijk medewerker bij het NIBUD, plaatst vraagtekens bij de toenemende digitalisering. Lees het hier. 

 

Behoor jij tot de categorie mensen die soms moeite hebben met de digitalisering? Heb je geen tijd om bij de diverse instanties steeds weer in te loggen in je eigen omgeving?  Een office manager voor bij je thuis kan een oplossing zijn. Neem eens vrijblijvend contact met me op.